tisdag 3 februari 2015

Sparlågan får hålla lite till!!

Känner verkligen att jag går på sparlåga!
Flyttpackning, husrenovering och stressen inför taxeringsvärde och idag besök av fotograf har gjort sitt.
Vi somnade på soffan kl 15 och sov till 18.30, alla fyra (2 katter och min sambo).
Totalt slutkörd!

Imorgon hoppas jag på lika strålande väder som idag, då jag tänkt ge mig ut på motionsrunda. Börjar bli en stund se n nu, och jag kände idag att jag verkligen saknar kylan och ensamheten, och att bli varm och svettig ihop med en högre puls!

Maten har ju blivit sisådär de sista dagarna. Inte alls så strikt som jag hoppats på men ändå hyfsat. 

Ikväll frossade vi i stabburpølse, fenalår och spekeskinke från Sogndal. Två glas rödvin slank ner, och det var så himla skönt att bara ligga på soffan.

Så imorgon blir det promenix, och fortsätta att röja här hemma, i källaren, och fortsätta packa. Visning nästa vecka/helg. Sen kan vi bara se fram emot att få nycklen till drömhuset i skogen!
Ja, och några teoriprov måste jag ju hinna med. Teoriprovs-skrivning nästa, och lite obligatoriska körlektioner så e det bara uppkörning som saknas! :D

Bilder på helgens mat följer. Plus några skrytbilder av vårt fina hus som ska säljas! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar