måndag 27 oktober 2014

Träningsvecka. FAIL

Ja. Jag har ju alltid höga ambitioner. Sen att jag gång på gång misslyckas med det jag planerar för mig själv, är inte direkt ovanligt.
Men det jobbar vi vidare på.
Förra veckans träningsschema gick la sådär. Dagsplanerna förändrades, jag sköt upp det till nästa dag, som inte blev av då heller. 

 


 




















Kan ju inte direkt skylla på att jag inte ha tid, för det har jag mer än nog av. Enda som jag kan skylla på var att det regnade så mycket att det knappt gick att gå utanför dörren. Inte direkt motiverande. Men idag skiner solen!
Så. Ny vecka. Nytt träningsschema.

 





































Kör på med 5km, då kan jag gå samma runda varje dag, och kan jogga om jag vill utan att känna att jag inte klarar av det. Att jag klarar den sträckan på kända marker vet jag ju redan. 
Så. 5 km - 6 dagar. Plus lite hemmaträning. 

Vad gör ni för att hitta motivationen? Har ni några träningsprogram att gå efter?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar